Dziękujemy!

Usługę eventshaper tworzyliśmy od 2013 roku jako rozwiązanie, które wspierało technicznie organizatorów konferencji w przygotowaniu wydarzeń. Eventshaper rozwiązywał problem tworzenia strony internetowej wydarzenia, zbierania rejestracji uczestników, przyjmowania płatności, komunikacji z uczestnikami, sprawnego sprawdzania obecności, tworzenia wizytówek uczestników i dostarczał wiele innych narzędzi organizatorom eventów.

Jako zespół odpowiedzialny za powstanie i rozwój usługi chcielibyśmy podziękować wszystkim naszym klientom za zaufanie, którym nas obdarzyli. Za wszystkie lata wspólnej pracy nad udoskonalaniem usługi oraz za wsparcie okazane na każdym etapie. Stworzenie eventshaper nie byłoby możliwe bez Państwa! Serdecznie dziękujemy!

Dziękujemy również osobom, które w przeszłości były częścią zespołu eventshaper: Kamili Wojciechowskiej, Roberto Prevato, Adriannie Witkowskiej, Martynie Małeckiej. Specjalne podziękowania dla Krzysztofa Fudały, który wsparł nas swoją wiedzą o rynku organizacji wydarzeń. Dziękujemy też naszym rodzinom i przyjaciołom za okazane wsparcie i cierpliwość.

Z dniem 02.01.2018 usługa eventshaper zostanie zamknięta, a wszelkie dane zachowane na jej serwerach zostaną usunięte. Prosimy o wyeksportowanie wartościowych danych przechowywanych w systemie przed tą datą.

Zespół eventshaper
Jan Tabaszewski, Daniel Dereń, Mateusz Ćwikliński, Kamil Durski